Nieuws2016-12-08T15:43:19+01:00
FAQ items aan het laden...

Tanken en TV kijken

Tanken wordt weer leuk. Je hoeft je niet meer te vervelen tijdens een tankbeurt bij de tankstations van Van Dijkhuizen. Vandaag, 3 maart 2021, is er een begin gemaakt met het ombouwen van de pompinstallaties. Op het brandstofvulpistool wordt een digitaal scherm gebouwd waarop tijdens het tanken gekeken kan worden naar lokaal- en regionaal nieuws, [...]

Internationale dag Amber Alert

BN-ers zetten zich in voor AMBER Alert Nieuwe campagne roept mensen op om zich massaal aan te melden Vandaag, 13 januari 2021, op de Internationale Dag van AMBER Alert, lanceert AMBER Alert een nieuwe aanmeldcampagne. Het landelijke vermiste kinderenalarm slaat de handen ineen met bekende Nederlandse ouders om middels de #IkZoekMee-campagne burgers en organisaties [...]

Social mediatrends 2021

2020 is een bijzonder jaar geweest voor iedereen. Met de komst van het coronavirus stond dit jaar voornamelijk in het teken van social distancing. Contactmomenten gingen veelal digitaal en daardoor moesten we creatiever dan ooit zijn. Waar videoplatforms begin dit jaar voor een groot deel van de mensen onbekend was, zijn deze applicaties nu [...]

Meer online zichtbaarheid?

Meer online zichtbaarheid in coronatijden? Dat doe je met Google My Business. Als ondernemer is de zichtbaarheid van je business belangrijker dan ooit. Helaas is een fysiek bezoek lastiger dan ooit Daarom is het tijd om naast offline, je online aanwezigheid extra aandacht te geven. Onmisbaar hierbij is Google My Business. En deze vervolgens [...]

Koop lokaal, doe het digitaal

Koop lokaal, doe het digitaal Door de coronamaatregelen zijn veel winkels dicht. De winkels met verkoop van essentiële levensmiddelen zoals de bakkers, slagers en drogisterijen zijn wél open. Hiervoor kunt u nog naar de winkelcentra en de binnenstad komen, echter kom wel alleen en houd u aan de coronamaatregelen. Was u niet op tijd [...]

Nieuw logo voor DSA

Van DSA Express naar DSA Logistiek. Onlangs bestond het koeriersbedrijf DSA 25 jaar. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich ontwikkeld van een specialist in spoedtransport naar een bedrijf in allround logistieke dienstverlening. Reden om de bedrijfsnaam en -logo aan te passen. Vanaf 1 januari 2021 heet het bedrijf DSA Logistiek. In opdracht [...]

Ouwehands dierenpark: 3e sluiting 2020

Email communicatie in coronatijd Op dinsdag 15 december 2020 moest Ouwehands Dierenpark voor de derde keer dit jaar de poort sluiten; dit in lijn met de landelijk afgekondigde maatregelen met betrekking tot COVID-19. De voorbereidingen voor een nieuwe editie van China Light waren nog volop aan de gang en de opening was aanstaande, maar [...]

Herpostionering Algae-Holland

Algrain: zoutloos brood ‘Dit brood proeft niet als zoutloos maar heeft een echte broodsmaak en is heerlijk mals.’ Na een intensieve ontwikkelperiode is AlgaeHolland Food erin geslaagd een zoutloos brood te ontwikkelen met dezelfde smaakbeleving als ‘normaal’ brood met zout. Testen hebben uitgewezen dat tenminste 91% van de deelnemende consumenten het Algrain brood lekkerder [...]

Zet uw bedrijf in de schijnwerpers

Zet uw bedrijf in de schijnwerpers in deze donkere dagen voor Kerst. Van IJzendoorn Marketing Advies biedt u de mogelijkheid om uw bedrijf of product op een opvallende wijze te presenteren. U adverteert op één van de unieke Van der Valk-locaties in ‘s-Hertogenbosch-Vught, Hoorn en/of Tiel met zeer veel ‘traffic’. Vooral van werkend Nederland. [...]

Lampjesactie 2020 van start

Lampjesactie 2020 voor ziekenhuis Rivierenland Tiel van start Met de jaarlijkse Lampjesactie wordt geld bij elkaar gebracht om meer kleur op de Intensieve Care aan te brengen middels natuurfoto’s op wanden en plafonds. De starthandeling, het ontsteken van de lampjes was vrijdagmiddag. Aan Wouter de Baat, voorzitter van de Stichting Vrienden van Ziekenhuis Rivierenland, [...]

Facebook winactie in coronatijd

Facebook winactie in coronatijd STIPPEL JE EIGEN WANDELROUTE UIT EN WIN EEN PAAR SPORTIEVE WANDELSCHOENEN. Trek die wandelschoenen aan en ga op pad. Stippel je eigen wandelroute uit met begin- en eindpunt in Tiel. Deze route mag maximaal 10 km zijn. Laat je inspireren door de thema-wandelroutes op de website UitinTiel.nl. Gebruik maximaal 100 woorden [...]

Nieuwe website voor de binnenstad van Tiel

Met veel plezier heeft Van IJzendoorn Marketing Advies afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe website voor onze mooie binnenstad. Een volledig nieuwe website met o.a. een overzicht van alle koopzondagen, openingstijden, evenementen, nieuws, etc. Tevens een uitgebreid overzicht van alle winkels en bedrijven in onze binnenstad, weergegeven op categorie. Tiel kent een groot, gevarieerd [...]

Nieuwe website voor Van IJzendoorn Outdoor

Voor Van IJzendoorn Outdoor is per 1 oktober 2020 een geheel nieuwe website gebouwd. Hoewel de coronacrisis zich goed laat voelen in de 'outdoor' markt, is het moment juist aangegrepen om de bedrijfsactiviteiten alsmede een aantal nieuwe locaties beter in de schijnwerpers te zetten op internet. Voor meer informatie, kijk op de nieuwe website: [...]

Herpositionering Van IJzendoorn Car Detailing

Van IJzendoorn Car Detailing is per 1 september 2020 verhuisd naar een nieuw  bedrijfspand in Tiel. Ons marketingbureau heeft het communicatietraject hier rondom heen verzorgd. Het verhuismoment is aangegrepen voor een herpositionering van het bedrijf. Meer focus wordt nu gelegd op 'high-end detailing' en 'exclusieve auto's'' . Nieuwe auto's worden voorzien van een speciale [...]

Betuwse Appelplukdagen

De Betuwse Appelplukdagen worden dit jaar voor het eerst gehouden. In het weekend van 25, 26 en 27 september, 2, 3 en 4 oktober en in het weekend van 9, 10 en 11 oktober 2020. Aart Blom opent zijn boomgaard nog één keer dit jaar voor de echte fruitliefhebbers. Het succes van ‘Pluk ‘m [...]

Betuws Kersenseizoen afgelopen

Het Betuwse Kersenseizoen 2020 werd afgesloten met bekendmaking van de winnaars  van de winactie 'Betuwe Kers'. Net als vorig jaar was het enthousiasme voor de winactie weer ongekend groot. Begrijpelijk, want er werden 5 seizoensarrangementen van Van der Valk Hotel Tiel weggegeven, inclusief twee toegangskaarten voor het Flipje en Streekmuseum in Tiel. Uit meer [...]

Betuwse Appelplukdagen

In het weekend van 25, 26 en 27 september, het weekend van 2, 3 en 4 oktober en het weekend van 9, 10 en 11 oktober 2020 opent Aart Blom zijn boomgaard nog één keer dit jaar voor de echte fruitliefhebbers. Het succes van ‘Pluk ‘m zelf’ van de Betuwse kersen krijgt een vervolg: [...]

Voorlichtingsvideo Streeckerij de Betuwe

Sfeerimpressie van het toekomstige fruitbelevingspark Streeckerij de Betuwe. Bezoekers zullen in het nieuw te openen park een grote verscheidenheid aan streekproducten kunnen bewonderen, proeven en beleven. Ook zullen diverse streekartikelen terplekke worden bereid en te koop worden aangeboden. Kinderen zullen er kunnen spelen op en met materialen/attracties die geïnspireerd zijn op de streek en [...]

Kersenseizoen bijna van start

Op Hemelvaartsdag, donderdag 21 mei 2020, opent de Kersenwinkel van boomgaard d’n Kerkewaerdt in Wadenoijen haar deuren. De eerste kersen die verkocht worden komen nog uit de kas. Een week later, begin juni, worden de eerste Betuwse kersen van de koude grond verwacht.   Kersenteler Aart Blom verwacht een goed kersenseizoen dit jaar, maar [...]

Ik koop lokaal bij een winkelier van hier

De coronacrisis raakt ons allemaal. We moeten zoveel mogelijk thuis blijven, mogen niet in groepen samen komen en moeten afstand houden van elkaar. Door deze maatregelen zagen de meeste winkeliers meteen veel minder of helemaal geen klanten meer. Met een flinke omzetdaling tot gevolg. Daarom roept de gemeente Tiel haar inwoners op om hun [...]

Stadspromotie Tiel wenst iedereen fijne feestdagen en een fruitig Nieuwjaar

Met veel plezier hebben we afgelopen jaar (2019) voor Stadspromotie Tiel de online communicatie verzorgt. Naast het samenstellen van de evenementenkalender heeft Van IJzendoorn Marketing Advies de content beheert van de website www.uitintiel.nl, de City Tiel app, social media en de infozuilen in Tiel. De bezoekersaantallen van de toeristische website zijn in 2019 flink gestegen [...]

Gemeente Veenendaal tekent mediacontract met Van IJzendoorn Marketing Advies

Gemeente Veenendaal heeft het mediacontract met Van IJzendoorn Marketing Advies verlengd om te adverteren op de digitale informatiezuilen in Veenendaal. Ook in 2020 zullen de uitingen van de gemeente Veenendaal dus te zien zijn op deze Cityscreens in de Hoofdstraat (dé winkelstraat van Veenendaal). Adverteerders wordt via de digitale displays maximaal lokaal bereik geboden. De [...]

Online campagne voor Equi BV en Starmix

Voor de firma Equi BV, importeur van de bekende Starmix stofzuigers,  heeft Van IJzendoorn Marketing Advies een Google Ads & Retargeting campagne ontwikkeld. Met retargeting kunt u uw advertenties vertonen aan websitebezoekers die eerder op uw website zijn geweest. Zo kunt u een bezoeker die uw website heeft bezocht maar geen contact met u heeft gezocht, [...]

Lampjesactie 2019 van start

Er komt een rolstoelvriendelijke route rond het ziekenhuis in Tiel voor iedereen die prettig en verantwoord wil bewegen: patiënten, bezoekers en medewerkers. Voor deze beweegroute gaat de stichting Vrienden van Ziekenhuis Rivierenland actie voeren.  Voor het project is een bedrag van € 10.000 nodig. Voor meer informatie: Lampjesactie 2019 » Het is dit jaar voor [...]

Bedrijvenpark Medel op reclamemast langs A15

Om de uitgifte van kleinere kavels te promoten heeft bedrijvenpark Medel gekozen voor de reclamemast bij Van der Valk Hotel Tiel. Een opvallende locatie, nabij Van der Valk Hotel Tiel, gelegen langs de A15. Elke week komen hier ca. 650.000 automobilisten voorbij. Een prima plek om meer regionale bekendheid te verkrijgen. Van IJzendoorn Marketing Advies [...]

Talent Event Rivierenland op 5 november 2019

Schrijf nu in voor deelname op dinsdag 5 november De arbeidsmarkt in Rivierenland is krap! Er is genoeg werk en iedereen is nodig. Werkgevers zoeken talenten. Er zijn te weinig geschikte arbeidskrachten om het werk uit te voeren. Dit vraagt om een andere aanpak van werkgevers en een andere instelling van werknemers en werkzoekenden. Voor werkgevers ligt er [...]

Retargeting campagne voor Remotall Schoonmakers

Voor Remotall Schoonmakers heeft Van IJzendoorn Marketing Advies onlangs een online retargeting campagne ontwikkeld. Met retargeting kunt u uw advertenties vertonen aan websitebezoekers die eerder op uw website zijn geweest. Zo kunt u een bezoeker die uw website heeft bezocht maar geen contact met u heeft gezocht, heractiveren. Misschien bent u zelf ook weleens ge-“retarget”, kledingwinkels [...]

Open Huizenroute 5 oktober 2019

Aan de vooravond van de NVM Open Huizenroute van 5 oktober 2019 introduceerde Familie Beekhuizen Makelaardij een 'dating app' voor huizen.  Een app waarmee gebruikers eenvoudig door het huizenaanbod kunnen ‘swipen’. Swipen Deze app is vergelijkbaar met een dating-app, maar in plaats van personen krijg je huizen te zien, met het adres en de vraagprijs. [...]

Prijsuitreiking winactie Betuwe Kers

De winnaars van de winactie van Betuwe Kers kwamen op Fruitcorsozaterdag, 21 september 2019, naar Tiel om hun prijs in ontvangst te nemen. Zij ontvingen een hotelarrangement uit handen van Jorn van Woerkom, Operationeel Manager Van der Valk Hotel Tiel. Om de consument kennis te laten maken met het streekproduct Betuwse Kersen werd afgelopen zomer [...]

Nieuwe digitale informatiezuilen in centrum Veenendaal

Op woensdag 18 september 2019, op de landelijke testdag van het Amber-Alert Nederland, werden twee nieuwe digitale informatiezuilen onthuld door wethouder Dylan Lochtenberg. René van IJzendoorn: "Voor deze openingsdag is gekozen omdat het woensdag landelijke testdag was van Amber-Alert Nederland. De twee digitale informatiezuilen uit Veenendaal zijn opgenomen in het landelijke netwerk van Amber-Alert en [...]

Winnaars winactie Betuwe Kers bekend

Het is zo ver! Uit meer dan 10.000 aanmeldingen voor de winactie van Betuwe Kers zijn vijf winnaars getrokken. Zij hebben een seizoensarrangement bij Van der Valk Hotel Tiel gewonnen, twee kaarten voor het Fruitcorso op 21 september en twee toegangskaarten voor het Flipje & Streekmuseum in Tiel. Dit zijn de vijf winnaars: Mevr. C. [...]

Nieuwe website voor Van IJzendoorn Car Detailing

Behoort u tot de categorie echte autoliefhebbers? Voor Van IJzendoorn Car Detailing hebben we een 'high end' website gebouwd voor exclusieve auto's. De nieuwe website werkt als 'leadgenerator' voor dit nieuwe bedrijf, waarbij websitebouw gecombineerd wordt met een 'Google Ads' en een 'retargeting' campagne. Van IJzendoorn Car Detailing is een gespecialiseerd en servicegericht detailingbedrijf, expert [...]

Nieuwe website voor Streeckerij de Betuwe

Voor de plannen voor een nieuw streekbelevingspark in de Betuwe heeft Van IJzendoorn Marketing Advies een nieuwe website ontwikkeld. Geheel in de stijl van de streek, een beetje vintage, is een bepaalde sfeer gecreeërd. De streekproducten van de Betuwe, waaronder het fruit dat ter plaatse geteeld wordt, staan centraal. Dagrecreatie, retail, gastronomie en activiteiten voor [...]

Retargeting campagne voor DSA express

Voor koeriersbedrijf DSA-Express heeft Van IJzendoorn Marketing Advies onlangs een online retargeting campagne ontwikkeld. Met retargeting kunt u uw advertenties vertonen aan websitebezoekers die eerder op uw website zijn geweest. Zo kunt u een bezoeker die uw website heeft bezocht maar geen contact met u heeft gezocht, heractiveren. Misschien bent u zelf ook weleens ge-“retarget”, [...]

Win een hippe Oma fiets

FACEBOOKACTIE: LIKE, DEEL & WIN DEZE HIPPE OMA-FIETS! De Betuwe is een prachtige omgeving om te fietsen en er zijn vele fietsroutes. Volg je ons al op Facebook, Twitter en Instagram? Nee? Dan is nu het moment om ons te ‘liken’! Want dan maak je kans op deze fantastische oma-fiets! Ga naar Facebook.com/uitintiel en laat ons in [...]

TV opnames samen met weerman Piet Paulusma

Om de Betuwe Open Kersendagen te promoten hebben we TV-opnames gemaakt, samen met de bekendste weerman van Nederland, Piet Paulusma. Op vrijdagavond 5 juli 2019 werd het weerbericht 'live' uitgezonden vanuit de kersenboomgaard in Wadenoijen (nabij Tiel). Hierdoor zorgden wij ervoor dat het evenement Betuwse Open Kersendagen landelijk in het nieuws kwam. En met succes: [...]

Successvolle inspiratiesessie Email Marketing

Dit jaar bestaat Van IJzendoorn Marketing Advies 15 jaar en dat wordt gevierd met diverse kennissessies voor klanten en relaties. De tweede kennissessie werd gehouden op 20 juni 2019 met als thema ‘Haal het maximale uit Email Marketing'. Email expert Loek Balvers (Spotler) gaf in een zeer insprirerende presentatie de aanwezige deelnemers praktische tips over [...]

Nieuwe website voor Fruitpartners Blom

Voor Fruitpartners Blom heeft Van IJzendoorn Marketing Advies een geheel nieuwe website gebouwd. Door de groei van het bedrijf en de verdere internationalisering was een nieuwe website gewenst. De website geeft een goed beeld waar Fruitpartners Blom voor staat en is nu in vier talen beschikbaar: www.fruitpartnersblom.nl Fruitpartners Blom is gespecialiseerd in appels, peren, aardbeien [...]

Nieuwe website voor Algae-Holland

In opdracht van Algae Holland hebben we een nieuwe website gebouwd. De website geeft uitleg over de algenproductie en de vele toepassingen als voedingsbron. De wereldbevolking groeit in een razend tempo en de behoefte om voedsel te produceren op een verantwoorde manier neemt hiermee toe. Vooral aan hoogwaardige eiwitten en eiwitproducten is een tekort. Daarnaast [...]

Het internet moet veiliger

Het internet moet veiliger. Deze boodschap benadrukt Google nogmaals op zijn blog. Google schrijft: ”https installeren voor je website is belangrijk, het is een kritische factor wanneer je klantgegevens verzamelt”. Het ontbreken van een beveiligde verbinding heeft dus consequenties voor de weergave van websites in de browser Google Chrome en de vindbaarheid in Google Search. [...]

Sinterklaas en kerst aankopen: 6 trends

De Sinterklaas en Kerst inkopen zullen dit jaar meer dan ooit worden gedreven door online, met name mobiel. Consumenten gebruiken de gestolen momentjes in trein, bus, wachtkamer en TV-commercials thuis voor de buis meer dan ooit om op zoek te gaan naar originele kado’s en scherpe deals. Zes trends vallen daarbij op. Trend 1: Steeds [...]

Van IJzendoorn App

Onze app is vernieuwd en uitgebreid met nieuwe ontwerpen van websites, e-mail nieuwsbrieven en mobile apps. Deze vindt u bij het onderwerp 'Portfolio'. Reeds twee jaar gelden lanceerde wij als één van de eerste marketingbureaus In Nederland een app voor de smartphone. Naast nieuwtjes en informatie over ons marketingbureau, bevat de app vele voorbeeld-ontwerpen van mooie websites, e-mail nieuwsbrieven [...]

Google gaat voor mobile first; het is meedoen of afhaken

Google gaat naar een mobile-first index. Dit waren de woorden van Gary Illyes, webmaster trends analyst bij Google Zwitserland, op Pubcon 2016. Momenteel worden de mobiele rankings grotendeels bepaald vanuit de desktop-rankingsignalen. Dat willen ze nu dus gaan omdraaien: de signalen op de mobiele pagina’s gaan op diverse manieren leidend worden. Dit kan een flinke impact hebben op [...]

Hoe kon het zo misgaan in de opiniepeilingen in Amerika?

Kiezer laat zich steeds moeilijker peilen Menig Amerikadeskundige ging een hoed of ander taai kledingstuk opeten en dozijnen bekende Amerikanen pakten hun boeltje als Donald Trump president zou worden. Die grootspraak voorafgaande aan de verkiezingen van dinsdag was een berekende gok. Hillary Clinton zou immers vrijwel zeker winnen. Zo'n 90% kans, luidde de laatste peiling. [...]

Google’s supersnelle mobiele content komt eraan

Google kondigde het al eerder aan, maar met AMP komt hun mobiele revolutie in een stroomversnelling. Google werkt namelijk aan een nieuw initiatief genaamd “Accelerated Mobile Pages (AMP).” De hele wereld mobiel Het moge duidelijk zijn, we zijn altijd onderweg en willen overal waar we zijn toegang tot informatie. Google speelt hier al jaren op [...]

Mobiel alarm van Google. Is je website al responsive?

Sites die niet goed zijn te lezen op mobiele telefoons en tablets lopen een groot risico dat ze hun hogere positie in de zoekresultaten verliezen bij Google. In technische termen is ‘mobile friendly’ een ranking factor geworden. Sites die wel goed zijn te lezen en afgestemd zijn op mobiele apparaten krijgen een plusje van Google in [...]

Ga naar de bovenkant