Nieuws2016-12-08T15:43:19+01:00
FAQ items aan het laden...

Talent Event Rivierenland op 5 november 2019

Schrijf nu in voor deelname op dinsdag 5 november De arbeidsmarkt in Rivierenland is krap! Er is genoeg werk en iedereen is nodig. Werkgevers zoeken talenten. Er zijn te weinig geschikte arbeidskrachten om het werk uit te voeren. Dit vraagt om een andere aanpak van werkgevers en een andere instelling van werknemers en werkzoekenden. Voor werkgevers ligt er [...]

Retargeting campagne voor Remotall Schoonmakers

Voor Remotall Schoonmakers heeft Van IJzendoorn Marketing Advies onlangs een online retargeting campagne ontwikkeld. Met retargeting kunt u uw advertenties vertonen aan websitebezoekers die eerder op uw website zijn geweest. Zo kunt u een bezoeker die uw website heeft bezocht maar geen contact met u heeft gezocht, heractiveren. Misschien bent u zelf ook weleens ge-“retarget”, kledingwinkels [...]

Nieuwe digitale informatiezuilen in centrum Veenendaal

Op woensdag 18 september 2019, op de landelijke testdag van het Amber-Alert Nederland, werden twee nieuwe digitale informatiezuilen onthuld door wethouder Dylan Lochtenberg. René van IJzendoorn: "Voor deze openingsdag is gekozen omdat het woensdag landelijke testdag was van Amber-Alert Nederland. De twee digitale informatiezuilen uit Veenendaal zijn opgenomen in het landelijke netwerk van Amber-Alert en [...]

Nieuwe website voor Van IJzendoorn Car Detailing

Behoort u tot de categorie echte autoliefhebbers? Voor Van IJzendoorn Car Detailing hebben we een 'high end' website gebouwd voor exclusieve auto's. De nieuwe website werkt als 'leadgenerator' voor dit nieuwe bedrijf, waarbij websitebouw gecombineerd wordt met een 'Google Ads' en een 'retargeting' campagne. Van IJzendoorn Car Detailing is een gespecialiseerd en servicegericht detailingbedrijf, expert [...]

Nieuwe website voor Streeckerij de Betuwe

Voor de plannen voor een nieuw streekbelevingspark in de Betuwe heeft Van IJzendoorn Marketing Advies een nieuwe website ontwikkeld. Geheel in de stijl van de streek, een beetje vintage, is een bepaalde sfeer gecreeërd. De streekproducten van de Betuwe, waaronder het fruit dat ter plaatse geteeld wordt, staan centraal. Dagrecreatie, retail, gastronomie en activiteiten voor [...]

Retargeting campagne voor DSA express

Voor koeriersbedrijf DSA-Express heeft Van IJzendoorn Marketing Advies onlangs een online retargeting campagne ontwikkeld. Met retargeting kunt u uw advertenties vertonen aan websitebezoekers die eerder op uw website zijn geweest. Zo kunt u een bezoeker die uw website heeft bezocht maar geen contact met u heeft gezocht, heractiveren. Misschien bent u zelf ook weleens ge-“retarget”, [...]

Win een hippe Oma fiets

FACEBOOKACTIE: LIKE, DEEL & WIN DEZE HIPPE OMA-FIETS! De Betuwe is een prachtige omgeving om te fietsen en er zijn vele fietsroutes. Volg je ons al op Facebook, Twitter en Instagram? Nee? Dan is nu het moment om ons te ‘liken’! Want dan maak je kans op deze fantastische oma-fiets! Ga naar Facebook.com/uitintiel en laat ons in [...]

Bestuurswissel ondernemers-vereniging Hart van Tiel

Ondernemersvereniging Hart van Tiel heeft een nieuwe voorzitter. Margriet van Heesch , bekend van Hart van de Betuwe, heeft de voorzittershamer overgenomen van marketingadviseur René van IJzendoorn. Ruim 10 jaar heeft hij de belangen behartigd van de ondernemers in de binnenstad. Hart van Tiel komt op voor de binnenstad en is daarvoor aanspreekpunt van de [...]

TV opnames samen met weerman Piet Paulusma

Om de Betuwe Open Kersendagen te promoten hebben we TV-opnames gemaakt, samen met de bekendste weerman van Nederland, Piet Paulusma. Op vrijdagavond 5 juli 2019 werd het weerbericht 'live' uitgezonden vanuit de kersenboomgaard in Wadenoijen (nabij Tiel). Hierdoor zorgden wij ervoor dat het evenement Betuwse Open Kersendagen landelijk in het nieuws kwam. En met succes: [...]

Kersen plukken in de Betuwe trekpleister van formaat

In het weekend van 6 en 7 juli 2019 werd voor de vierde keer de ‘Betuwse Open Kersendagen’ georganiseerd in de boomgaard d’n Kerkewaerdt in Wadenoijen. De Betuwse Open Kersendagen zijn het hoogtepunt van het kersenseizoen in de Betuwe, waarbij mensen van dichtbij kunnen zien en kunnen ervaren hoe er het in de boomgaard anno [...]

Successvolle inspiratiesessie Email Marketing

Dit jaar bestaat Van IJzendoorn Marketing Advies 15 jaar en dat wordt gevierd met diverse kennissessies voor klanten en relaties. De tweede kennissessie werd gehouden op 20 juni 2019 met als thema ‘Haal het maximale uit Email Marketing'. Email expert Loek Balvers (Spotler) gaf in een zeer insprirerende presentatie de aanwezige deelnemers praktische tips over [...]

Veiling eerste kistje Betuwse kersen groots succes

De eerste kistjes Betuwse kersen zijn op dinsdag 4 juni 2019 geveild voor het goede doel. De opbrengst was boven verwachting: er is in totaal maar liefst €3040,- opgehaald voor Stichting HeartSafe Tiel. Zij kunnen met dit geld onder andere een AED plaatsen in Wadenoijen. Het allereerste kistje kersen van de koude grond werd gister [...]

Nieuwe website voor kinderboederij Donkey Pronkie

Voor mobiele kinderboerderij Donkey Pronkie maakten wij een leuke website met een hoge 'aaibaarheidsfactor'. Iedere week gaan zij met hun boerderijdieren door heel het land om deze dieren aan de mensen te tonen. De mobiele kinderboerderij is iedere keer weer een drukbezochte attractie, waarbij zij ernaar streven om zo veel mogelijk mensen met de dieren [...]

15 jarig bestaan Van IJzendoorn Marketing Advies

Dit jaar bestaat Van IJzendoorn Marketing Advies 15 jaar en dat wordt gevierd met diverse kennissessies voor klanten en relaties. De eerste kennissessie werd gehouden op 11 april jl met als thema ‘Online Reputatiemanagement & Social Media’. Het was René van IJzendoorn gelukt om twee social media experts naar Tiel te halen. Stijn Bex en [...]

Nieuwe website voor Fruitpartners Blom

Voor Fruitpartners Blom heeft Van IJzendoorn Marketing Advies een geheel nieuwe website gebouwd. Door de groei van het bedrijf en de verdere internationalisering was een nieuwe website gewenst. De website geeft een goed beeld waar Fruitpartners Blom voor staat en is nu in vier talen beschikbaar: www.fruitpartnersblom.nl Fruitpartners Blom is gespecialiseerd in appels, peren, aardbeien [...]

Kennissessie Online Reputatie-management & Social Media

Voor onze klanten doen wij graag iets extra's. Om ons 15 jarig bestaan luister bij te zetten, nodigen wij je uit voor een bijzondere kennissessie op donderdagmiddag 11 april 2019.  Het is ons gelukt om twee experts van het gerenommeerde social media platform Coosto naar Tiel te laten komen. Zij hebben ervaring opgedaan met klanten zoals De Efteling, [...]

Het internet moet veiliger

Het internet moet veiliger. Deze boodschap benadrukt Google nogmaals op zijn blog. Google schrijft: ”https installeren voor je website is belangrijk, het is een kritische factor wanneer je klantgegevens verzamelt”. Het ontbreken van een beveiligde verbinding heeft dus consequenties voor de weergave van websites in de browser Google Chrome en de vindbaarheid in Google Search. [...]

Sinterklaas en kerst aankopen: 6 trends

De Sinterklaas en Kerst inkopen zullen dit jaar meer dan ooit worden gedreven door online, met name mobiel. Consumenten gebruiken de gestolen momentjes in trein, bus, wachtkamer en TV-commercials thuis voor de buis meer dan ooit om op zoek te gaan naar originele kado’s en scherpe deals. Zes trends vallen daarbij op. Trend 1: Steeds [...]

Kennissessie: AVG & Email marketing; wat gaat er veranderen?

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). Alle bedrijven krijgen hiermee te maken. Jouw bedrijf of organisatie dus ook. Wat heeft dit voor consequenties als je emailings verstuurd? Wat moet je in orde hebben? [...]

Van IJzendoorn Marketing Advies 10 jaar MailPlus partner

Van IJzendoorn: succesvolle MailPlus-partner Al jaren is Van IJzendoorn Marketing Advies succesvol met het ontwikkelen van (online) marketingconcepten, websitebouw en e-mail marketing via MailPlus. Inmiddels is de organisatie al 10 jaar gold partner bij MailPlus. Van IJzendoorn staat in de top 3 succesvolste MailPlus partners allertijden. In de afgelopen 5 jaar kwamen er naar [...]

Business-to-Business marketeer focust zich in 2017 op leadgeneratie

Leads, leads en nog meer leads, daar draait het dit jaar om in business-to-business-markten. De belangrijkste focus voor de B2B-marketeer is het genereren van leads waarmee sales uiteindelijk aan de slag kan gaan. Voor 66 procent van hen is dit dan ook de belangrijkste speerpunt, net als vorig jaar. Deze leads komen uit verschillende [...]

Van IJzendoorn App

Onze app is vernieuwd en uitgebreid met nieuwe ontwerpen van websites, e-mail nieuwsbrieven en mobile apps. Deze vindt u bij het onderwerp 'Portfolio'. Reeds twee jaar gelden lanceerde wij als één van de eerste marketingbureaus In Nederland een app voor de smartphone. Naast nieuwtjes en informatie over ons marketingbureau, bevat de app vele voorbeeld-ontwerpen van mooie websites, e-mail nieuwsbrieven [...]

Google gaat voor mobile first; het is meedoen of afhaken

Google gaat naar een mobile-first index. Dit waren de woorden van Gary Illyes, webmaster trends analyst bij Google Zwitserland, op Pubcon 2016. Momenteel worden de mobiele rankings grotendeels bepaald vanuit de desktop-rankingsignalen. Dat willen ze nu dus gaan omdraaien: de signalen op de mobiele pagina’s gaan op diverse manieren leidend worden. Dit kan een flinke impact hebben op [...]

Hoe kon het zo misgaan in de opiniepeilingen in Amerika?

Kiezer laat zich steeds moeilijker peilen Menig Amerikadeskundige ging een hoed of ander taai kledingstuk opeten en dozijnen bekende Amerikanen pakten hun boeltje als Donald Trump president zou worden. Die grootspraak voorafgaande aan de verkiezingen van dinsdag was een berekende gok. Hillary Clinton zou immers vrijwel zeker winnen. Zo'n 90% kans, luidde de laatste peiling. [...]

Google’s supersnelle mobiele content komt eraan

Google kondigde het al eerder aan, maar met AMP komt hun mobiele revolutie in een stroomversnelling. Google werkt namelijk aan een nieuw initiatief genaamd “Accelerated Mobile Pages (AMP).” De hele wereld mobiel Het moge duidelijk zijn, we zijn altijd onderweg en willen overal waar we zijn toegang tot informatie. Google speelt hier al jaren op [...]

Mobiel alarm van Google. Is je website al responsive?

Sites die niet goed zijn te lezen op mobiele telefoons en tablets lopen een groot risico dat ze hun hogere positie in de zoekresultaten verliezen bij Google. In technische termen is ‘mobile friendly’ een ranking factor geworden. Sites die wel goed zijn te lezen en afgestemd zijn op mobiele apparaten krijgen een plusje van Google in [...]