FAQ items aan het laden...

Over René van IJzendoorn

René van IJzendoorn, oprichter van Van IJzendoorn Marketing Advies, is geboren als zoon van een ondernemer. Marketing is hem met de paplepel ingegoten. Inmiddels heeft hij ruim 20 jaar ervaring op gebied van marketing & communicatie. Zowel in de business-to-consumer als business-to-business.

Voorheen is hij werkzaam geweest als Marketing Intelligence Manager bij Menzis Zorg en Inkomen, éen van de grootste zorgverzekeraars van Nederland.

Als Marketing Intelligence Manager lagen zijn specialisaties op het gebied van Direct Marketing en Marktonderzoek. In het verleden heeft hij zitting gehad in de CRM-expert groep van de DDMA.

René van IJzendoorn

Daarvoor was marketingadviseur René van IJzendoorn bij Menzis werkzaam als marketingmanager. Eerst voor zorgverzekeringen, later voor diverse schade- en levenproducten. Voor laatstgenoemde producten trad Menzis op als assurantiekantoor voor o.a. Nationale Nederlanden, Europeesche, Dela, DAS, NVG en AXA.

Voordat René van IJzendoorn bij Menzis ging werken (in 1992) heeft hij zes jaar gewerkt bij OHRA verzekeringen in Arnhem. Een van de grootste ‘direct writers’ in verzekeringsland. Daar leerde hij alle ins en outs van het directmarketing vak.

Zijn loopbaan startte hij René van IJzendoorn als marktonderzoeker bij STOGO in Utrecht.

In de jaren tachtig was René van IJzendoorn een verdienstelijk wielrenner. Tweemaal Nederlands Kampioen in zijn categorie en diverse malen geselecteerd voor de nationale amateurselectie. Voor het behalen van het Nederlands Kampioenschap in 1989 ontving René destijds de erepenning van de stad Tiel. In die tijd had hij ook twee jaar een eigen rijwielzaak in Tiel.

In de periode 1986-1990 was René van IJzendoorn verder politiek actief in de gemeenteraad van Tiel. Als jongste gemeenteraadslid was René destijds betrokken bij de Ruimtelijke Ordening & Volkshuisvesting, alsmede het Onderwijs van de gemeente.

René van IJzendoorn heeft een tweetal doctoraalopleidingen met succes afgerond. Na eerst een studie Sociale Geografie (specialisatie Planologie en Marktonderzoek) gevolgd te hebben, heeft hij daarna Bedrijfskunde gestudeerd (specialisatie Marketing & Logistiek). Laatstgenoemde studie rondde hij af in 2000 met zijn scriptie ‘strategische marketingplanning door zorgverzekeraars’. Over deze scriptie zijn destijds publicaties verschenen in het Tijdschrift voor Marketing en in het Journaal van Zorgverzekeraars Nederland.

Waarom kiezen voor Van IJzendoorn?

Direct contact. Direct resultaat.

Doel van onze marketingadvisering is om te komen tot een effectieve online marktbewerking. Met andere woorden: u wenst méér resultaat te halen uit uw huidige marketing- en reclame-inspanningen. Wij brengen u in direct contact met uw klanten en prospects. Met onze ‘directe’ aanpak en bijbehorend actieplan kan dit gerealiseerd worden. Uit ervaring weten wij dat deze aanpak leidt tot direct resultaat.

Ondernemers wensen niet allemaal dezelfde marketingondersteuning. Daarom hanteren wij een aantal ‘service-niveau’s ‘ waaruit u kunt kiezen. Zo kunt u de voorkeur er aan geven om het gehele project (bijvoorbeeld de bouw van een website) geheel uit te besteden aan Van IJzendoorn Marketing Advies, dan wel gedeeltelijk zelf uit te voeren (bijvoorbeeld het plaatsen van teksten en/of foto’s). Ook kunt u kiezen voor een combinatie. Aan u de keuze.

Specialisten

Van IJzendoorn Marketing Advies wil een online marketing- en communicatiebureau zijn voor zijn klanten. In dat kader beschikken wij over een uitgebreid netwerk van marketing & internet specialisten. U moet daarbij denken aan webdesignbureau’s, e-mail nieuwsbrief specialisten, webshopsoftware ontwikkelaars, mobile app programmeurs. Al deze specialisten zijn zorgvuldig geselecteerd en behoren tot de beste van Nederland. Afhankelijk van uw vraagstelling kan het nodig zijn dat inhuur van een dergelijke specialist noodzakelijk is. Het voordeel van deze aanpak is duidelijk: op het juiste moment worden de juiste mensen (lees: specialisten) ingezet in het project. Daardoor bent u altijd gegarandeerd van kwalitatief goede eindoplossingen.

Van IJzendoorn Marketing Advies, gevestigd in Tiel, is een volledig zelfstandig marketing- en communicatiebureau. U krijgt dus altijd een zo objectief mogelijk, onafhankelijk advies.

Daag ons uit!

Wij laten ons graag uitdagen Wij leveren elke dag échte meerwaarde door marketing voor elk bedrijf. En dit doen wij met ons unieke Marketing Services-concept. Onze aanpak en onze visie zorgen voor het verschil. Wij maken mooie dingen, zijn creatief en zorgen dat het ook werkt. En vooral: wij doen het samen met u! Bel 0344-627875 of neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking. Meer informatie?

Neem contact op