De coronacrisis raakt ons allemaal. We moeten zoveel mogelijk thuis blijven, mogen niet in groepen samen komen en moeten afstand houden van elkaar. Door deze maatregelen zagen de meeste winkeliers meteen veel minder of helemaal geen klanten meer. Met een flinke omzetdaling tot gevolg.

Daarom roept de gemeente Tiel haar inwoners op om hun inkopen zoveel mogelijk bij de lokale winkeliers en plaatselijke markten te doen. Zij hopen hiermee de lokale bedrijvigheid in de gemeente Tiel te stimuleren. Niet alleen tijdens, maar ook na deze coronacrisis. Voor ondernemers en bewoners hebben we campagnemateriaal ontwikkeld. Dat kunnen ze gratis downloaden en vervolgens delen op social media.

We hebben er alle vertrouwen in dat de inwoners de slogan ‘Ik koop lokaal, bij een winkelier van hier’ in de praktijk brengen. Op deze manier geven we met zijn allen de ondernemers in de gemeente Tiel een flinke steun in de rug. En voorkomen we dat ze omvallen. De leefbaarheid en het voorzieningenniveau van onze stad Tiel blijven daardoor op peil. Dat is in het belang van ons allemaal.

Voor meer informatie: ik koop lokaal »

Van IJzendoorn Marketing Advies heeft een bijdrage geleverd aan de communicatie van deze campagne (website, social media, buitenreclame, mobile app) die begin mei 2020 van start ging.